Известие

Collapse
No announcement yet.

при 70градуса върви като самолет при90 започва да се мъчи.156 1.8 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Имам подобен проблем и на моята 156 1.6 тс. От газоразпределние едва ли ще е. Предишната ми Алфа 146 преди моята намеса беше объркано зацепването с един зъб и нямаше такива проблеми - палеше от раз при всякакви температури единствено беше малко по ленива до към 2000 - 2500 об.мин. Вървеше и без проблем с 200. 146 цата си беше с старата система Бош, което ме навежда на мисълта че проблема е изцяло в новата система на Бош. Проверявал съм 156 цата - темепратура на водата отчетена от таблото и от ЕКУ то една и съща. Температура на вхоящия въздух също е близка до реалната. От ламбда сондата не може да е - при стартирането на двигателя тя не оказва влияние. Остава дебитомера, но колегата казва че го е сменял...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Абе то може ама,като е студена колата си върви,какво общо има между температура и ремък.Освен като е богата горивната смес да не оказва толкова волияние,а след като обеднее(т.е. като загрее колата) вече тогава си казва болката.Не се заяждам,просто логически някак не ми се връзва.Дайте повечко инфо
      Когато е студена колата върви с по богати смеси защото двигателя е студен и за това върви нормално но като загрее двигателя минава в нормален режим и сместа вече е каквато трябва да и спира да върви. Това съм го виждал на друга кола една година беше ходене по мъките и накрая се оказа разлика един зъб в зацепването само че беше 8в
      Също може да се дължи и на пропуск на въздух след дебитомера но това е свързано с неравномерна работа на празен ход.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Когато е студена колата върви с по богати смеси защото двигателя е студен и за това върви нормално но като загрее двигателя минава в нормален режим и сместа вече е каквато трябва да и спира да върви. Това съм го виждал на друга кола една година беше ходене по мъките и накрая се оказа разлика един зъб в зацепването само че беше 8в
        Също може да се дължи и на пропуск на въздух след дебитомера но това е свързано с неравномерна работа на празен ход.
        карал съм кола с кофти зацепване но тя неможеше да откине с повече от 100.моята по магистрата
        върви с 200 но иначе е ленива

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
          карал съм кола с кофти зацепване но тя неможеше да откине с повече от 100.моята по магистрата
          върви с 200 но иначе е ленива
          Зависи с колко е сгрешена центровката на алфата може да не е със зъб шайбите на валовете са рздвижни.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Зависи с колко е сгрешена центровката на алфата може да не е със зъб шайбите на валовете са рздвижни.
            Само едната е раздвижна ама то е достатъчно.

            П.С. Не винаги където има пети е гаранция на правилно зацепване. Ако кол. вал не е точно на ГМТ пак се осира положението.

            Зацепвал съм бая Твин Спаркове вече и имам случай да объркам зацепване. Слагам петите, глася на ГМТ и докато опъна ремъка, едно друго и той кол. вал мръднал.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              здр. колега спорет мен е датчика на температурата но все пак успех
              има хуваби коли има газарски коли sigpicно наи-маняшките са алфите те са за маняци?????

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Само едната е раздвижна ама то е достатъчно.
                И двете са раздвижни на изпускателния обаче е много малко около 1мм
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  И двете са раздвижни на изпускателния обаче е много малко около 1мм
                  Ааа нещо се бъркаш. Аз съм я махал и си влиза точно в шпонката и няма никакъв луфт. Може да си виждал износено колело с изял се шпонков канал и за това да ти се струва раздвижна, но не е.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ааа нещо се бъркаш. Аз съм я махал и си влиза точно в шпонката и няма никакъв луфт. Може да си виждал износено колело с изял се шпонков канал и за това да ти се струва раздвижна, но не е.
                    Другия път пак провери дали е плътна в шпонката защото мърда и не на една на 3 коли съм го мърдал и се мърда.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Другия път пак провери дали е плътна в шпонката защото мърда и не на една на 3 коли съм го мърдал и се мърда.
                      Възможно е да има лек луфт. Но шайбата е далеч от идеята да е раздвижна.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Ааа нещо се бъркаш. Аз съм я махал и си влиза точно в шпонката и няма никакъв луфт. Може да си виждал износено колело с изял се шпонков канал и за това да ти се струва раздвижна, но не е.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          И аз от 1 месец имам някакъв проблем подобен на колегата.Сменил съм всичко с изключение на бобините!Колата при подаване на газ бучи все едно съм махнал въздушния филтър,някакси празно и набира тромаво.Интересното е че от време на време се оправя,случва се един два дни да върви добре и да работи много тихо и в следващият момент да се разбучи пак и да забие муцуната!И идната седмица ще посети вантотрейд защото се съмнявам в пробив след дебитомера някъде или някоя свещ ако е изпуснала.Предишният път 2 от свещите им се беще отлепила керамиката от метала и се въртяха и компресията си изхвърчаше през тях няправо.Сега са 8бр. НЖК и се съмнявам да е от тях но ще видиме.Може и някоя бобина да е щото на празен ход рязко като е подам газ и заглъхва и прекъсва в ниските.НО майсторите ще си кажат
                          Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                          Comment


                          • #28
                            Колеги има ли нещо развитие по въпроса, че и моята го прави същото ?!

                            Comment


                            • #29
                              може да е заразно нещо вирус.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                ебаси мамата половината целата кола сте сменили почвам да се плаша щото и мойта са е в бокса докато не зема свещои и нее сигорно дали само това
                                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                                Ramstein - Benzin
                                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                                Comment

                                Working...
                                X